მესამე პირის პასუხისმგებლობის დაზღვევის კანონპროექტი მთავრობას სავარაუდოდ, 2-3 კვირაში წარედგინება

მესამე პირის პასუხისმგებლობის დაზღვევის კანონპროექტი მთავრობას სავარაუდოდ, 2-3 კვირაში წარედგინება

ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილე, ირაკლი ნადარეიშვილის განცხადებით, მესამე პირის პასუხისმგებლობის დაზღვევის შესახებ კანონპროექტი მთავრობას სავარაუდოდ, 2-3 კვირაში წარედგინება.

ნადარეიშვილი არ გამორიცხავს, რომ კანონპროექტი მიმდინარე წელს, საგაზაფხულო სესიაზე დამტკიცდეს.

„საქართველოს მთავრობისთვის დაზღვევა წარმოადგენს გამორჩეულ პრიორიტეტს. გასული წელი იყო მნიშვნელოვანი იმ თვალსაზრისით, რომ საქართველოს მთავრობამ სადაზღვევო სფეროს ესტონური მოდელით დაბეგვრის გადაწყვეტილება მიიღო. ეკონომიკის სამინისტრომ პარლამენტს წარუდგინა კანონის პროექტი კერძო საპენსიო შენატანების შესახებ. ეს არის მოდელი, რომელიც მთლიანად აწყობილია სადაზღვევო პრინციპებზე და აქ მოთამაშეები იქნებიან სადაზღვევო კომპანიები.

ბოლო პერიოდში ეკონომიკის სამინისტრო, ზედამხედველობის სამსახური და ინდუსტრია აქტიურად ვმუშაობთ ავტომფლობელთა პასუხისმგებლობის სავალდებულო დაზღვევაზე, რომელიც უახლოეს მომავალში წარედგინება პარლამენტს განსახილველად. დეტალების დამუშავება თითქმის ბოლოშია გასული. უკვე არის დრაფტი, 2-3 კვირის განმავლობაში წარედგინება მთავრობას და მერე პარლამენტს. ვფიქრობთ, ამ კანონის მიღება მიმდინარე წლის საგაზაფხულო სესიაზე მოხდება“, – თქვა ნადარეიშვილმა.

სადაზღვევო სექტორი „ავტომფლობელთა მესამე პირის პასუხისმგებლობის სავალდებულო დაზღვევის“ შესახებ კანონის მიღებას უკვე რამდენიმე წელია ელის. პარლამენტში კანონპროექტი ჯერ კიდევ 2018 წელს დარეგისტრირდა, თუმცა მისი განხილვა შეჩერდა. ეკონომიკის მინისტრმა ლევან დავითაშვილმა თქვა, რომ ეს ევროკავშირთან ასოცირების შესახებ ხელშეკრულების ფარგლებში აუცილებლად შესასრულებელი მოთხოვნაა.

უცნობია, რა იცვლება კანონპროექტის პირვანდელ ვერსიასთან შედარებით. კანონპროექტის პირვანდელი ვერსიის მიხედვით კი, სადაზღვევო პრემიის მოცულობა ტრანსპორტის კატეგორიების მიხედვით განსხვავებული იყო. მაგალითად, მსუბუქი ავტომობილის შემთხვევაში წლიური მაქსიმალური სადაზღვევო პრემია, რისი გადახდაც მოქალაქეებს სავალდებულო წესით მოუწევდათ, მაქსიმუმ 150 ლარით იყო განსაზღვრული.

მსგავსი სიახლეები

ლენტეხის მუნიციპალიტეტში 22-მეგავატიანი “ცხენისწყალი 1 ჰესის” მშენებლობა წელს დაიწყება

ლენტეხის მუნიციპალიტეტში 22-მეგავატიანი “ცხენისწყალი 1 ჰესის” მშენებლობა წელს დაიწყება

ლენტეხის მუნიციპალიტეტში, მდინარე ცხენისწყალზე 22 მგვტ დადგმული სიმძლავრის ჰიდროელექტროსადგურის – “ცხენისწყალი 1 ჰესის” მშენებლობა მიმდინარე წელს დაიწყება. როგორც პროექტის განმახორციელებელი კომპანიის –…
რა უნდა იყოს დეველოპერულ სექტორში პროექტების დაფინანსების ოპტიმალური სავალუტო სტრუქტურა – TBC Capital-ის პუბლიკაცია

რა უნდა იყოს დეველოპერულ სექტორში პროექტების დაფინანსების ოპტიმალური სავალუტო…

თიბისი კაპიტალმა გაცვლითი კურსის ბიზნეს-ეკონომიკის სერიიდან პირველი პუბლიკაცია გამოაქვეყნა, რომელიც ძირითადად საცხოვრებელი უძრავი ქონების სექტორში პროექტების დაფინანსების ოპტიმალური სტრუქტურის გაანგარიშებას ეხება. სხვადასხვა ქვეყნის…
საქართველოში ჩინური ავტომობილების იმპორტი გაორმაგდა

საქართველოში ჩინური ავტომობილების იმპორტი გაორმაგდა

2024 წლის პირველ ნახევარში საქართველოში ჩინეთიდან ავტომობილების იმპორტი გაორმაგდა – აღნიშნულ პერიოდში საქართველოში სულ $22 მილიონი დოლარის ღირებულების ავტომობილების იმპორტი განხორციელდა,…